۰۳ مرداد ۱۴۰۱ | 21:59
کد خبر : 98523

توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی سبا انجام شد

برگزاری دوره آموزش مقدماتی دیجیتال مارکتینگ در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی

دانشگاه جامع علمی کاربردی سبا با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک و بیمه، کلاس های آموزشی دوره مقدماتی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.

به گزارش برداشت روز، حمید معینی رییس این مرکز هدف از برگزاری کلاسهای آموزشی را ارتقای سطح دانش و بینش و درایت نمایندگان در جذب نمایندگان و فروش بهتر و قطعاً هدف نهایی را افزایش ضریب نفوذ بیمه عنوان کرد و گفت: دیجیتال مارکتینگ یکی از نیازهای اساسی بازار صنعت بیمه کشور است. در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان با چگونگی شناخت مخاطب هدف، ساز و کار و روش های دیجیتال مارکتینگ و مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال آشنا می شوند.

وی در ادامه افزود: با آموزش این دوره می توانیم از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به خوبی استفاده کنیم. این مباحث را به صورت مختصر در این کلاس توضیح می دهیم ولی آموزش جامع و کامل دوره های آموزشی در دانشگاه برگزار می شود. در این دوره جامع ، بازاریابی محتوایی ، ایمیل مارکتینگ و خیلی از فضاهای دیجیتال مارکتینگ آموزش داده می شود .

همچنین، وظایف بازاریاب دیجیتال مارکتینگ و تفاوت های بازاریابی از دیگر مباحث این دوره ها است.

غرفه بیمه ایران و موسسات و شرکتهای تابعه آن تا چهارشنبه پنجم مرداد ماه جاری در سالن شماره ۶ نمایشگاه بین المللی تهران میزبان علاقه مندان و فعالان صنعت مالی کشور است.

 

روابط عمومی بیمه ایران

تجارتخانه آراد برندینگ