۲۱ تیر ۱۴۰۱ | 20:27
کد خبر : 97102

بیمه باران/

بیمه باران به مجمع می ­رود

با توجه به اتمام دوره اعضای هیات مدیره فعلی، در این مجمع انتخاب مدیران نیز در دستور جلسه مجمع عمومی قرار گرفته و صاحبان سهام از بین کاندیداهای اعضای هیات مدیره که قبلا صلاحیت حرفه‌­ایشان مطابق با آیین‌­نامه مصوب شورای عالی بیمه به تایید بیمه مرکزی ج.ا.ایران رسیده است، اعضای هیات مدیره را انتخاب می­‌کنند.

به گزارش برداشت روز، بنا به گزارش‌­های مالی منتشر شده در سامانه رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، بیمه باران درسال دوم فعالیت خود توانسته افزایش دو برابری در تعداد صدور بیمه‌­نامه و میزان وصول حق­‌بیمه را تجربه کند و با توجه به سال‌های اول فعالیت عملکرد مطلوبی را در بازار بیمه بر جای بگذارد.

ترویج بیمه‌­های پس­‌اندازی، شفافیت در عملیات سرمایه‌­گذاری سهامداران و بیمه­‌گذاران، گزارش­گری مستمر نتایج سرمایه­‌گذاری، توسعه شبکه فروش به روش­‌های جدید، آشناسازی شبکه فروش با مفاهیم بیمه­‌ای، مالی و اقتصادی، از جمله رویکردهای متمایز این شرکت در بازار بیمه است که توانسته در دورۀ کوتاه فعالیت، اعتماد بیمه­‌گذاران را به خود جلب و با تغییر نوع نگاه آن‌ها به بیمه زندگی، بیمه‌­گذاران جدید را به خرید بیمه‌­های پس‌­اندازی ترنم باران ترغیب کرده و به عنوان یک شرکت بیمه تخصصی گامی موثر بر افزایش ضریب نفوذ بیمه بردارد.

اشاره به برخی از دستاوردها، نوآوری‌­ها و نتایج شرکت بیمه باران در سال­های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ می­‌تواند بیانگر قسمتی از فعالیت­‌های این شرکت برای متفاوت اندیشیدن، متفاوت عمل کردن باشد:

 

طراحی، رونمایی و عرضه محصولات منحصر بفرد ترنم و مستمری آنی برای اولین بار در صنعت بیمه کشور

افزایش اعتماد بیمه‌­گذاران و بهبود فرآیند گزارش­گری به‌­واسطه اعلام و اعمال ماهیانه نتایج بازدهی سرمایه‌­گذاری بیمه‌­نامه‌­ها در ذخایر ریاضی بیمه­‌نامه­

وصول نزدیک به ۳،۰۰۰ میلیارد ریال حق­‌بیمه در انواع بیمه­‌های زندگی در دو سال اول فعالیت

موفقیت در تبدیل منابع پس‌­اندازی آحاد جامعه به حق­‌بیمه جدید در بیمه­‌های زندگی به‌­شرط حیات و لذا مشارکت موثر در بزرگ­تر کردن کیک صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه­‌های زندگی

اعطای کد نمایندگی به بیش از ۳۰۰ نماینده حقیقی در انواع نمایندگان حقیقی بیمه و نمایندگان فروش بیمه­‌های زندگی

 

مدیران و کارشناسان بیمه باران، مدیران بازاریابی و هماهنگی منطقه­‌ای در سطح کشور و نمایندگان و کارگزاران که جزو افراد نام آشنا، جوان، تحصیل­کرده و با انگیزه هستند تلاش می­‌کنند با اشراف به بیمه‌­های زندگی، موضوعات مالی و بازاریابی، نقش مشاور امین و صادق متناسب با شرایط هر فرد، برای بیمه‌­گذاران ایفا کنند و آرزوی” هر ایرانی حداقل یک بیمه زندگی “را دست‌یافتنی کنند.

 

روابط عمومی شرکت بیمه باران

 

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی