۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | 16:16
کد خبر : 9389

معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن / شیوه های سنتی در بازار بیمه دیگر پاسخگو نیست

عصر دیجیتال جایگزین شیوه های سنتی شده و کسب و کارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند، از غافله عقب خواهند ماند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ رسول ساجدی معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن این مطلب را در جلسه هم اندیشی رئیس، کارشناسان و نمایندگان مجتمع مرکز و شعبه شیراز عنوان کرد.
ساجدی در این جلسه با تشریح سیاست ها و برنامه های شرکت در سالجاری بویژه در حوزه شبکه فروش و نمایندگان، خواستار پویایی و نفوذ هرچه بیشتر شبکه فروش در بازار بیمه شد.
معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن گفت عصر دیجیتال با سرعتی سرسام‌آور در حال حرکت است و آینده بازاریابی را تحت تآثیر قرار داده و جایگزین شیوه‌های سنتی و قدیمی شده است و بدون تردید نسل قدیمی روش‌های ارتباطی رو به زوال است و کسانی که همگام با رشد روزافزون اینترنت و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصت‌های جدید عصر دیجیتال استفاده نمایند، برنده این میدان خواهند بود.
وی افزود در عصر حاضر، مردم بیش از پیش در زندگی روزمره خود با محتوا و مضامین دیجیتال از طریق گوشی موبایل، لب‌تاپ و کامپیوترهای خود سر و کار دارند و کسب و کارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند از غافله عقب هستند و باید هر چه سریع‌تر به این سمت حرکت کنند.
ساجدی تحولات مفاهیم بازاریابی در عصر دیجیتال، روش‌های متداول این عصر در بازاریابی و فرصت‌های آن را مورد تأکید قرار داد و گفت شدت تحولات در این حوزه به‌ قدری است که نمی توان حصار برای آن تعریف کرد و مدیران و کارشناسان کسب ‌و‌کارها در حوزه بازاریابی و فروش باید توجه ویژه ای به این تحولات داشته باشند و امورات خود را همگام با این تحولات پیش ببرند.
وی با بیان این موضوع که در عصر جدید قائده بازی عوض شده و دیگر فضاهای سنتی در کسب و کارها به هیچ وجه پاسخگو نیست و بر اساس مولفه های دیجیتال مارکتینگ باید حرکت کرد، از نمایندگان خواست دانش و توان علمی و فنی خود را افزایش و مشتری مداری و نیازهای مشتری را مورد توجه قرار دهند و از شأن انسانی مشتری صیانت نمایند و با فنون مذاکره و تسلط کامل بر محصولی که دارند، به ارائه و فروش آن بپردازند.
در این جلسه که مالک فتاحی مدیر امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی مدیر بازاریابی و پیمان قربانی مدیر بیمه های زندگی نیز حضور داشتند، نمایندگان هم به بیان مسائل و خواسته های خود پرداختند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی