به گزارش برداشت روز، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه گفت: اگر شرکتهای بیمهای بتوانند محصولات مورد نیاز جامعه در حوزه بیمههای زندگی را به درستی طراحی و به جامعه معرفی کنند اقبال خوبی از سوی مردم به سمت بیمههای زندگی خواهد بود. مهدی نوروزی اذعان کرد: شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با ارائه محصولی که از سال ۹۸ توسط این شرکت وارد بازار شد، توانست با اقبال خوبی مواجه شود و با توجه به سیاست کلی صنعت بیمه و بازار بکری که در زمینه بیمههای زندگی وجود دارد، این صنعت در سالهای آینده در حوزه بیمههای زندگی شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود. وی اظهار کرد: این شرکت به دلیل تمرکزگرایی و تخصصگرایی که قرار بود داشته باشد تلاش کرد محصولات جذابی را در حوزه بیمههای زندگی که مورد نیاز جامعه است طراحی کند. نوروزی بیان کرد: شرکتهای بیمهای تخصصی که به عنوان اولین شرکت وارد یک عرصه میشوند با چالشهایی روبهرو هستند، برای اینکه بتوانند یکسری آییننامهها و قوانین را پیش ببرند و مجوز محصولات خود را بگیرند یکسری رفت و برگشتهای نسبتاً طولانی انجام میشود.
وی افزود: موسسان شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با نگاه آیندهنگر و برای آنکه بتوانند خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف ارائه دهند، بیش از شش محصول در ابتدای کار طراحی شد. مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اظهار کرد: درحال حاضر شرکت بیمه زندگی خاورمیانه بیش از ۱۰ هزار نماینده و بازاریاب در سراسر کشور جذب کرده و آموزش داده که وارد بازار بیمه هم شدهاند. نوروزی با تاکید بر نقش نمایندگان بیمه و بازاریابها در فروش بیمههای زندگی توضیح داد: به دلیل آنکه بیمههای زندگی دشواریهای خاص خود را دارد، نماینده و بازاریاب آن نیاز به دانش کافی دارند زیرا باید در نقش مشاور مالی با بیمهگذار ارتباط داشته باشند و برای هر فرد محصول مورد نیاز را ارائه کنند. وی ادامه داد: اصلاح فرآیندها و تغییرات در سیستمهای نرمافزاری، بستر مناسبی در فضای آیتی ایجاد و باعث رشد تصاعدی فروش در زمان پاندمی کرونا شد.
روابط عمومی شرکت بیمه زندگی خاورمیانه