به گزارش برداشت روز و به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در راستای تکریم مشتریان و کارکنان، غلامرضا موحدی راد، مدیر امور بازرسی بر اساس اعلام قبلی امروز، سه شنبه سیزدهم خرداد ماه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۰۹:۳۰ در مرکز ارتباط با دی به تماس های تلفنی مشتریان و کارکنان بانک پاسخ داد.
گفتنی است، بانک دی با هدف تعامل مستقیم با مشتریان و کارکنان از سال های گذشته این برنامه را در دستور کار قرار داده و مدیران سطوح مختلف بانک در مقاطع زمانی از پیش تعیین شده، پاسخگوی پرسشهای مردم هستند.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/9170