به گزارش برداشت روز، این Corporate Video، در جشنواره بینالمللی مونتروی سوییس که امسال میزبان حدود چهار هزار پروژه ورودی بود، موفق شد به عنوان فینالیست انتخاب گردد و Golden Certificate این جشنواره را تصاحب کند.
به اعتقاد برخی از صاحبنظران حوزه ارتباطات و تبلیغات، این افتخار نه تنها متعلق به هلدینگ غذایی گروه صنعتی گلرنگ، بلکه مربوط به حوزه ارتباطات و تبلیغات ایران است، چون برای اولین بار است که یک شرکت ایرانی در این جشنواره معتبر بینالمللی، مقام کسب میکند. جشنوارهای با قدمت ۳۲ ساله که از مهمترین جشنوارههای تبلیغات و ارتباطات بازاریابی با رویکرد خلاقیت، محسوب میشود.
فیلم کورپوریت ویدئوی صنعت غذایی کورش که با هدف به تصویر کشدن ارزش های این شرکت ساخته شده بود، با نویسندگی و کارگردانی پژمان فخاریان در بخش CORPORATE IMAGE FILMS حائز رتبه شد. فخاریان از جمله کارگردانان شناخته شده ایرانی در حوزه و تبلیغات است که علاوه بر کسب جوایز جهانی، داوری بسیاری از جشنوارههای معتبر بینالمللی را نیز در کارنامه خود دارد.
بنا بر این گزارش، جشنواره مونتروی سوییس از سال ۱۹۸۹ به شکل مستمر برگزار میشود و اولین مسابقه بینالمللی برای تجلیل از آثار برجسته در زمینه تبلیغات، رسانه، دیجیتال و رویدادها است. این جشنواره از معتبرترین جشنوارههای اروپا است که جوایز آن به صورت کاملا محدود و با سیاست گذاری سختگیرانه به صورت اهدای مدال طلا به برترین مقام و اهدای گواهینامه طلایی به سایر فینالیست ها برنامه ریزی شده است و بر اساس نظر داوران شناختهشده بینالمللی و متخصص در تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صورت میگیرد.
ویدئوی شرکتی صنعت غذایی کورش اینجا قابل مشاهده است
روابط عمومی صنعت غذایی کورش