۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | 22:12
کد خبر : 88303

در دیدار مدیرعامل بیمه کوثر با کارکنان و نمایندگان سرپرستی‌های استان تهران عنوان شد:

بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری دو بال شرکت‌های بیمه است

دستیابی به اهداف شرکت و کسب اعتماد و رضایت ذی‌نفعان با افزایش تعامل کارکنان و شبکه فروش و داشتن فرهنگ کوثری تحقق می‌یابد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی، ابوالفضل آقادادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در با کارکنان و نمایندگان سرپرستی‌های استان تهران ضمن تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه رحمت و برکت، تصریح کرد: انسجام تیمی و مشارکت کارکنان و اعضای شبکه فروش یکی از راهکارهای دستیابی به اهداف است.

آقادادی با بیان اینکه همه کارکنان و نمایندگان، خانواده بیمه‌کوثر و بزرگ‌ترین دارایی آن هستند، افزود: دستیابی به اهداف شرکت و کسب اعتماد و رضایت ذی‌نفعان با افزایش تعامل کارکنان و شبکه فروش و داشتن فرهنگ کوثری تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به سهم استان تهران از پرتفوی شرکت، خاطرنشان‌کرد: رصد محیط و فعالیت‌های رقبا و نیز افزایش سهم بازار استان تهران با رویکرد و راهبردهای جدید مورد انتظار است.

مدیرعامل بیمه کوثر بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری را دو بال شرکت‌های بیمه برشمرد و گفت: تمدید قبولی اتکایی و افزایش ظرفیت نگهداری و همچنین سرمایه‌گذاری شرکت در بخش‌های اقتصادی سودده به خوبی ساماندهی شده است و در راستای راهبرد هسته دانا و شبکه توانا باید ضمن تفویض اختیارهای صورت گرفته، شبکه نمایندگان نیز جذب بازارهای جدید و حفظ ترکیب مناسب پرتفو را در برنامه خود قرار دهند.

آقادادی تبادل دانش میان کارکنان و نمایندگان را یکی از روش‌های پیشرفت و بهبود عملکرد شرکت دانست و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی کارگاهی و حضور و مشارکت مستمر آنان در این دوره‌ها موجب شناسایی، ارزیابی و کنترل ریسک‌ها، توسعه بازار و در نهایت حرکت شرکت برای کسب جایگاه بالاتر در صنعت بیمه می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: همراهی و همدلی و انسجام تیمی مدیران سرپرستی با نمایندگان در موضوعات مختلف و تعامل با مشتریان در راستای خدمت و افزایش رضایت ذی‌نفعان یک ضرورت است.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی