۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | 19:03
کد خبر : 86097

اهدای تندیس رضایت‌مندی مشتریان در پیشبرد اقتصاد مقاومتی به ستاره خلیج‌فارس

شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در پنجمین همایش نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایت‌مندی مشتریان موفق به کسب تندیس شد.

به گزارش برداشت روز، شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در پنجمین همایش نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایت‌مندی مشتریان پس از ارزیابی‌های صورت گرفته در کارگروه‌های مختلف توسط کمیته علمی این اجلاس موفق به کسب تندیس رضایت‌مندی مشتریان شد.

در مراسم پایانی این اجلاس که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، تندیس رضایت‌مندی مشتریان به محمدعلی دادور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اهدا شد.

این همایش با همت مجلس شورای اسلامی و دانشگاه تهران به ‌منظور ارزیابی خدمات سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی، سنجش کیفیت خدمات، وفاداری و میزان رضایت مشتریان و همچنین ارزیابی نتایج عملکردی و انتظارات مشتریان از آن‌ها برگزار شد.

شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در شرایط پیچیده بازارهای نفتی با استفاده از سیستم هوشمند back calculate ابداعی در این شرکت و الگوریتم Arima و شبکه‌های عصبی توانسته نسبت به پیش‌بینی روند قیمت‌های جهانی آگاه باشد و بتواند با تحلیل‌های روزانه بازارهای مختلف‌ در سراسر جهان، دو اصل اساسی، جذب‌ مشتریان جدید و حفظ آن‌ها را به معنای واقعی اجرا کند و کسب رضایت آنان را همواره دنبال کند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی