به گزارش برداشت روز، و به نقل از روابط عمومی بیمه دی: آیین رونمائی از این اپلیکیشن با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران در محل ستاد مرکزی شرکت صورت گرفت.
از این پس بیمه گذاران و مشتریان این شرکت می توانند با استفاده از این امکان، می توانند علاوه بر خرید آنلاین بیمه نامه، سوابق پرونده بیمه ای و انواع مراکز ارائه خدمات کلیه رشته های بیمه ای این شرکت را مشاهده نمایند.
این اپلیکیشن علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان، با امکان بازاریابی و صدور بیمه نامه را با هدف توانمندسازی شبکه فروش برای نمایندگان و بازاریابان دیجیتال فراهم می نماید.
از نقاط قوت این اپلیکیشن میتوان به قابلیت اتصال آن به سامانه های مختلف بیمه گری، اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف شرکت بیمه دی اشاره نمود که تجربه دریافت خدمات یکپارچه دیجیتال را برای مشتریان رقم می زند.
گفتنی است، این اپلیکیشن در ادامه نیز با توجه به نیاز مشتریان، به روز رسانی خواهد شد و برنامه های توسعه ای و امکانات متنوع تری را برای کسب تجربه مطلوب مشتریان و شبکه فروش ایجاد خواهد کرد.