۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | 23:35
کد خبر : 82382

راه‌های ارتباط با صنایع شیر ایران(پگاه) را بدانید:

به روزرسانی درگاه‌های ارتباطی آنلاین پگاه

مسیرهای ارتباطی آنلاین شرکت صنایع شیر ایران به روز رسانی و تکمیل شد.

به گزارش برداشت روز، علاوه بر درگاه‌های ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.

بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکت‌های تابعه پگاه نیز همسان شد.

درگاه‌های پاسخگوی شما:

سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧

تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری

چت آنلاین سایت https://pegah.ir

پاسخگوی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمه ای در ساعات اداری

درگاه‌های شبکه‌های اجتماعی @pegah_dairy

گفتنی است هدف این رویداد، تثبیت مشتریان فعلی در همه کانال‌ها، افزایش رضایتمندی، ایجاد فرهنگ سازمانی مشتری مداری در پگاه، توسعه و افزایش مشتریان در مسیر بهبود خدمات است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی