۰۴ خرداد ۱۳۹۹ | 19:34
کد خبر : 8100

اطلاعیه شماره ۳ مرکز ارتباطات گروه سایپا / تشریح ویژگی‌های یازده‌گانه طرح فروش فوق‌العاده سایپا

مركز ارتباطات و امور بين الملل گروه خودروسازي سايپا با انتشار سومين اطلاعيه خود، ويژگي‌هاي طرح فروش فوق‌العاده اين گروه را تشريح كرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سایپانیوز، براساس اطلاعیه منتشر شده، فروش فوق العاده خودرو که اخیرا از سوی  کمیته خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری دو خودروساز بزرگ کشور به مرحله اجرا رسیده، به گونه‌ای طراحی شده است که نقش واسطه‌ها در آن به حداقل برسد و خودرو به مصرف‌کننده واقعی عرضه شود.

در اطلاعیه مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا ۱۱ ویژگی این طرح فروش به شرح زیر عنوان شده است:

۱در طرح فروش فوق‌العاده، نقش واسطه‌ها به کمترین حد رسیده و خودرو به متقاضیان اصلی عرضه خواهد شد.

۲واسطه‌ها از فرآیند ثبت‌نام خودرو کنار گذاشته می‌شوند، زیرا ۱۰ محدودیت کاربردی و موثر برای ثبت نام محصولات در نظر گرفته شده است. این محدودیت ها در اطلاعیه شماره یک مرکز ارتباطات گروه خودروسازی سایپا تشریح شده است.

۳متقاضیانی که در قرعه کشی این طرح فروش انتخاب می شوند، خودرو خود را (حداکثر) تا سه ماه بعد از ثبت‌نام تحویل خواهند گرفت.

۴وب سایت فروش خودرو به مدت یک هفته و به صورت شبانه‌روزی فعال است و مشتریان با اشکالات ناشی از مراجعه بیش از اندازه کاربران برای ثبت نام خودرو مواجه نخواهند شد.

۵متقاضیان و افرادی که واجد شرایط برای ثبت‌نام خودرو هستند، یک هفته فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

۶زمان ثبت نام و واریز وجه در این طرح هیچ تاثیری بر شانس برنده شدن نخواهد داشت و همه متقاضیان از شانس برابر برخوردار خواهند بود.

۷قرعه‌کشی با حضور نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نهادهای نظارتی و به صورت نرم افزاری انجام می‌شود، به همین علت از سطح شفافیت و عدالت بالایی برخوردار خواهد بود.

۸اسامی منتخبین و کسانی که موفق به خرید خودرو می شوند به صورت عمومی اعلام خواهد شد و از این نظر نیز صحت و سلامت اجرای طرح شفاف‌سازی خواهد شد.

۹با توجه به فروش و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو در این طرح، عرضه و تقاضا در بازار متعادل‌تر شده و به کاهش قیمت‌های کاذب در بازار منجر خواهد شد.

۱۰به واسطه در رهن بودن سند، امکان فروش یا صلح خودروهای عرضه شده وجود ندارد و همین عامل باعث کاهش واسطه گری در بازار خواهد بود.

۱۱این خودروها لزوما باید تا سه ماه پس از تحویل برای انجام سرویس دوره‌ای اول با پیمایش ۵ هزار کیلومتر به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند، در غیر این صورت گارانتی آنها باطل خواهد شد که این امر احتمال احتکار آنها را به صفر خواهد رساند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی