۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | 13:16
کد خبر : 79767

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد:

باید از حوزه پرداخت الکترونیکی به پرداخت دیجیتال برسیم/ تاکید بر تبدیل ایوا به یک سوپر اپلیکیشن

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مراسم پنجمین سالگرد تولد «اپلیکیشن ایوا» بر لزوم عبور از حوزه پرداخت الکترونیکی به پرداخت دیجیتال تاکید کرد.

به گزارش برداشت روز، مراسم جشن تولد ۵ سالگی اپلیکیشن ایوا با حضور «محمدحسین کاشی‌» مدیرعامل، «مهدی تکبیری» رئیس هیات مدیره و نمایندگانی از تمام معاونت‌های شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد.

در این مراسم مهندس «محمدحسین کاشی‌» مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، با تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان معاونت‌های «فناوری اطلاعات» و «عملیات خدمت»، بر ضرورت کار تیمی برای تحقق اهداف و چشم‌انداز شرکت تاکید و اظهار کرد: تیم فناوری اطلاعات با هدف اشتغال‌آفرینی و کمک به زنجیره ارزش تاسیس شده که بازوی اصلی شرکت پرداخت الکترونیک سداد و بانک ملی‌ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت تدوین یک استراتژی مناسب برای شرکت پرداخت الکترونیک سداد، افزود: «سداد» همواره در میدانی با رقابتی تنگاتنگ با سایر رقبا قرار داشته و دارد، بنابراین جز با نوآوری و ارائه راهکار منطقی، نمی‌توانیم از این رقابت تنگاتنگ عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با تاکید بر اینکه برای تبدیل اپلیکیشن ایوا به سوپر اپلیکیشن مسیری جز ارائه خدمات دیجیتالی نداریم، تصریح کرد: توسعه کلان اپلیکشن ایوا به سوپر اپلیکیشن جز با حرکت به سمت تحول دیجیتال محقق نمی‌شود.

کاشی با اشاره به لزوم عبور شرکت پرداخت الکترونیک سداد از حوزه پرداخت الکترونیکی به پرداخت دیجیتال، گفت: امروز شاهد این هستیم که مدل حکمرانی با استفاده از هوش مصنوعی و به کارگیری تحلیل داده‌ها، به سمت سیستم‌های خود تصمیم‌گیر در حال حرکت است، بنابراین رفتارشناسی کاربران تاثیر بسیار مهمی در نوع ارائه خدمات و بازنگری و ریزه‌کاری در طراحی اپلیکیشن‌ها دارد.

در ادامه این مراسم، «مهدی تکبیری» رئیس هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز با تبریک ۵ سالگی ایوا افزود: هدف اصلی‌مان باید این باشد که «نشان بانک» را به سوی«نئوبانک» شدن حرکت دهیم تا به محصولی کامل برای مخاطبان تبدیل شود. قطعا با همکاری مدیرعامل متخصص و تلاش تیمی همه همکاران شرکت شاهد موفقیت‌های بزرگ‌تری در اپلیکیشن ایوا خواهیم بود.

همچنین در این مراسم، «کاظم فرهنگ» معاون عملیات خدمت نیز ضمن اشاره به جذابیت نام ایوا که برگرفته از نام روستایی از توابع بلده است، گفت: توجه و نگاه همه جانبه به مسائل تکنولوژیک، فنی، بازاریابی و امنیت نقش بسزایی در تولید و موفقیت یک اپلیکیشن دارد.

«وحیدرضا رامین‌آزاد» معاون فناوری اطلاعات نیز با تاکید بر اینکه موفقیت‌های اپلیکیشن ایوا تا به امروز به دلیل وجود نقشه‌ها و استراتژی‌های همکاران بوده است، گفت: بنا داریم هم‌راستا با تدوین طرح کسب و کار برای شرکت پرداخت الکترونیک سداد، یک سیاست کسب و کاری برای اپلیکیشن ایوا طراحی کنیم تا به عنوان نقشه راه مورد استفاده قرار بگیرد.

در پایان این مراسم از اعضای تیم فوتسال شرکت پرداخت الکترونیک سداد که مقام سوم را در شانزدهمین دوره رقابتهای جام انفورماتیک کسب کرده بود، تقدیر و قدردانی شد. اعضای تیم فوتسال هم، جام این مسابقات را به مهندس «محمدحسین کاشی» اهدا کردند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی