به گزارش برداشت روز، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک، این هفته با حضور بهبود ساسانیان معاون شعب و توسعه بازاریابی و هیات همراه، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(۸۶۵۵) برگزار می شود.
بر این اساس، شهروندان، مشتریان و همکاران می توانند روز سه شنبه ۵ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه پرسش، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه ۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان، همکاران و شهروندان بانک شهر، راه اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی موضوعات حوزه مربوطه خواهد بود.
روابط عمومی بانک شهر
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/78763