۲۹ دی ۱۴۰۰ | 21:31
کد خبر : 78408

دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد:

رضایتمندی حدود ۶۷ درصدی مشتریان خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده ماشین آلات راهسازی، ساختمانی و معدنی

امتیاز شاخص رضایتمندی مشتریان خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده ماشین آلات راهسازی، ساختمانی و معدنی در سال گذشته(1399) 66.9 درصد بوده است.

به گزارش برداشت روز، وضعیت ارزیابی خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده ماشین آلات راهسازی، ساختمانی و معدنی در سال ۱۳۹۹ بر اساس دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش توسط دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت منتشر شد.

۲۹ شرکت در این راستا تحت ارزیابی قرار گرفتند که بر این اساس، متوسط امتیاز شرکت‌های عرضه کننده برابر با ۶۴٫۴ درصد بوده است.
امتیاز سیستم خدمات پس از فروش ۵۸٫۵ درصد، امتیاز نمایندگی‌ها ۷۹٫۷ درصد و رضایتمندی مشتریان نیز ۶۶٫۹ درصد بوده است.
شایان ذکر است در بخش سیستم خدمات پس از فروش، امتیاز شاخص کیفیت برابر با ۷۱٫۸ درصد، سرعت ۴۶٫۶ درصد، هزینه ۷۸٫۷ درصد و نتیجه عملکرد ۶۶٫۸ درصد بوده است.

 

شاتا نیوز

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی