۲۷ دی ۱۴۰۰ | 19:13
کد خبر : 78138

سامانه #۷۲۰* بانک پاسارگاد یک میان‌بر شگفت‌انگیز / نقش USSD‌ها در عصر دیجیتال

شرایط زندگی امروزی، تحت‌تاثیر پیشرفت روز افزون تکنولوژی و پاندمی کرونا تغییرهای شگرفی داشته که منجر به کم‌رنگ‌شدن تقاضای دریافت خدمات حضوری در بخش‌های مختلف شده‌ است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد: خدمات‌ بانکی نیز به‌عنوان یکی از بخش‌های پرمخاطب و ضروری تحت تاثیر این تغییرها قرار گرفته‌ است. بانک‌ها همواره تلاش کرده‌اند به سطوح مختلف نیازهای موجود توجه کنند و راه‌حل‌‌های متناسب با خواست مخاطبین را به آن‌ها ارائه دهند. در واقع، امروزه افراد با حداقل سواد دیجیتال و استفاده از یک گوشی تلفن همراه می‌توانند خدمت‌های متنوعی را دریافت کنند.
در این میان روش‌های ارائه خدمات بانکی باید با‌ توجه به دانش، امکانات و نیاز مشتریان طراحی و در اختیار آن‌ها قرار گیرد. به همین دلیل بانک‌ها از طریق روش‌های مختلف ازجمله تارنمای بانک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه و… خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از این روش‌ها که محدودیت‌هایی مانند لزوم بهره‌مندی از دانش فعالیت در فضای دیجیتال، استفاده از تلفن همراه هوشمند و دسترسی به اینترنت را حذف کرده‌است و خدمات را به‌راحتی در اختیار مشتریان بانک‌ها قرار می‌دهد استفاده از سامانه‌های مبتنی بر کدهای USSD است.
در این راستا بانک پاسارگاد از ابتدای تأسیس، هم‌سو با آخرین دستاوردهای دنیای دیجیتال، انواع خدمات غیرحضوری خود را به شکل‌های مختلف از جمله بانکداری الکترونیک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه، وب‌اپلیکیشن و… در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار داده‌است. استفاده از سامانه آنی‌بانک پاسارگاد (امپاد) یکی از روش‌های ارائه شده در این راستا است. این سامانه با بهره‌گیری از تکنولوژی USSD خدمت‌‌های بانکی را در اختیار تمام مشترکین شبکه‌های تلفن همراه قرار داده است.
برای استفاده از این سامانه کافی‌است شماره #‌۷۲۰* را در شماره‌گیر تلفن همراه وارد نمایید و مجموعه‌ای از خدمات را بدون نیاز به اینترنت در تلفن همراه خود دریافت کنید.
در سامانه #۷۲۰* گزینه‌های پرکاربرد به‌راحتی در اختیار استفاده‌کنندگان قرار گرفته است. از جمله مواردی که در سامانه آنی‌بانک پاسارگاد ارائه شده‌است می‌توان به استفاده از همبانک (استعلام چک، رمز دوعاملی اینترنت‌بانک، مانده حساب، دریافت شناسه شبا و رمز پویای کارت)، خرید انواع شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری، پرداخت قبض (موبایل، قبض خدماتی و قبض جریمه)، خرید بسته‌های اینترنت، دریافت رمز پویای کارت، دسترسی به نرم‌افزار و سایت پی‌پاد، مسدودسازی کارت و پرداخت کمک‌های خود به موسسه‌های خیریه اشاره کرد.
دسترسی به این مجموعه، بسیار ارزشمند است مشروط به این‌که در رقابت با دیگر سامانه‌های موجود در بازار با سرعت و دقت بیشتری خدمات را ارائه کند. امروزه کاربران با دنیایی از برنامه‌های دیجیتال و اینترنتی بانک‌ها روبرو هستند. در این میان، سامانه‌ای می‌تواند موفق‌تر باشد که مانند سامانه #۷۲۰*بهترین و آسان‌ترین راه را ارائه کند.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره تماس۸۲۸۹۰ و هم‌چنین سامانه‌ CRM در تارنمای این‌بانک به نشانی https://www.bpi.ir/crm آماده‌ پاسخ‌گویی به سوال‌ها و ارائه‌ دانسته‌های بیشتر درخصوص این سامانه است.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی