۱۳ دی ۱۴۰۰ | 21:46
کد خبر : 76061

معاون فروش فولاد مبارکه در دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار:

تعامل فولاد مبارکه با صنایع بالادستی و پایین‌دستی منجر به ارتباط بیشتر با مشتریان می‌شود

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: تعامل مستمر بین صنایع بالادستی و پایین‌دستی می‌تواند شرایط را برای ارتباط بیشتر با مشتریان فولاد مبارکه فراهم کند.

به گزارش برداشت روز، طهمورث جوانبخت امروز(۱۳ آبان‌ماه) در دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با گروه مشتریان حمل و نقل فولاد مبارکه در عرصه قطعه‌سازی خودرو کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مشتریان و قطعه‌سازان شرکت فولاد مبارکه در این نشست اظهار کرد: رویکرد شرکت استمرار تعامل بیشتر با مشتریان است و در این زمینه خودروسازان و قطعه‌سازان جایگاه ویژه‌ای برای فولاد مبارکه دارند.

معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که اطلاع از مشکلات و مسائل مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد، افزود: شیوع بیماری کرونا اجازه نداد ما با مشتریان خود در این گروه بتوانیم نشست‌های مستمری را برگزار کنیم، هرچند که هم‌اکنون طبق دستورالعمل‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، محصولات فولاد مبارکه در بورس عرضه می‌شود و مشتریان نیز می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار از روز گذشته آغاز و تا امروز ادامه خواهد داشت.

نخستین روز این همایش با گروه مشتریان فولاد مبارکه در صنایع بسته‌بندی کشور روز گذشته برگزار شد و دومین روز این نشست با گروه مشتریان در عرصه شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو در حال برگزاری است.

 

ایراسین

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی