۲۳ آذر ۱۴۰۰ | 19:36
کد خبر : 73315

برگزاری جلسه آموزشی سیناد در بیمه رازی

جلسه آموزشی سامانه سیناد برای کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ۲۴ ساعته بیمه رازی برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، جلسه آموزشی استفاده از سامانه سیناد با حضور اکبر رواقی- سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص و محمد سجاد دینی- رئیس اداره مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی به صورت برخط برگزار شد.

در این جلسه آموزشی، سامانه سیناد برای کارشناسان مرکز ارتباط بیمه رازی تشریح شد تا خدمات، امکانات و چگونگی بارگذاری اطلاعات بیمه‌های درمان بیمه گزاران از سوی مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی در اختیار عموم قرار گیرد.

براساس این گزارش، مرکز ارتباط بیمه رازی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مخاطبان و همراهان بیمه رازی خواهد بود و به صورت روزانه بیش از ۵۰۰ تماس از سوی بیمه گزاران و شبکه فروش با این مرکز ارتباط برقرار می‌شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی