۲۱ آذر ۱۴۰۰ | 19:12
کد خبر : 72896

قائم مقام بیمه دانا اعلام کرد

جان دانا، خدمتی بر مبنای نیاز بازار بیمه کشور

قائم مقام بیمه دانا، ورود محصول جدید این شرکت به بازار را موجب آرامش و آسایش بیمه‌گذاران و افزایش درآمد پایدار شبکه فروش عنوان کرد.

به گزارش برداشت روز، حسین حسینی در مراسم رونمایی از “جان دانا” در تالار معلم شهر تبریز و در اجتماع بزرگ نمایندگان و شبکه فروش استان آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از اهتمام شبکه فروش در توسعه صنعت بیمه اظهار داشت: ارائه محصولات جدید توام با نوآوری و مبتنی بر نیاز بازار، گام نخست در توسعه فرهنگ بیمه و جلب اعتماد و رضایت مشتریان است.

وی با اشاره به ضعف محصولات بیمه‌ای در حوزه بیمه های Life کشور، به معرفی جزئیات محصول جدید بیمه دانا تحت عنوان “جان دانا” پرداخت و گفت: جان دانا محصولی برای جلوگیری از رخدادهای تلخ و ناگواری است که ممکن است هر خانواده‌ای با آن مواجه شود.

قائم مقام بیمه دانا، ضمن تشریح پوشش‌های متنوع جان دانا تاکید کرد: این محصول اولین بیمه نامه تمام دیجیتال صنعت بیمه است و یکی از شاخص‌های طراحی آن، چابکی فرایند فروش است که منجر به سهولت و سرعت شبکه فروش خواهد شد.

وی، فروش جان‌دانا را یکی از مهم‌ترین ابزارهای نیل به درآمد پایدار برای شبکه فروش دانست و ابراز امیدواری کرد: با گسترش و توسعه این محصول جدید در بازار، دهه پیش رو در حوزه فروش بیمه‌های زندگی، متعلق به بیمه دانا باشد.

 

روابط عمومی بیمه دانا

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی