۰۷ آذر ۱۴۰۰ | 19:08
کد خبر : 70982

محمدرضا میلانی، مدیربازرگانی مجموعه صنایع شیمیایی حلال پویان اراک:

بومی سازی مواد اولیه وارداتی هدف بزرگ ماست

مدیربازرگانی شرکت حلال پویان اراک به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده داخلی که 15 سال سابقه حضور در نمایشگاه رنگ و رزین را دارد و در 26 سال اخیر یکی از شرکت‌های معتبر در صنعت رنگ محسوب می‌شود در بیست و یکمین نمایشگاه رنگ و رزین در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه گفت: این شرکت پیش از این و برای اولین بار در سال 74 مصول بوتیل استات را در ایران تولید کرد که پیش از آن یک محصول وارداتی بود. پس از آن نیز در حال تولید خیلی از محصولات دیگر هستیم تا تولیدکننده‌های داخل وابسته به واردات نباشند.

به گزارش برداشت روز، او فضای نمایشگاه رنگ و رزین را در سال ۱۴۰۰ خوب و پرشور توصیف و اضافه کرد: استقبال از نمایشگاه در روز افتتاحیه که روز تعطیل کاری نیز بود بسیار عالی بود و این برای شرکت‌های حضور یافته در نمایشگاه ایده‌آل بود. حضور در نمایشگاه بیش از هرچیز ملاقات دوباره با مشتریان خودمان است که این افتخار را داریم که با آنها همکاری می کنیم.

او درباره مشکلات و موانع موجودر در صنعت رنگ و آبکاری می‌گوید: مهمترین مشکل ما و همه شرکت‌های تولیدکننده تامین مواد اولیه و نوسانات قیمت است. البته الان کل جهان دچار بحران انرژی است که تامین مواد اولیه رو به افزایش است. از طرف دیگر به خاطر نوسانات قیمتی مواد اولیه ما نمی‌توانیم قیمت ثابتی را به مشتری اعلام کنیم و این یکی از بزرگترین مشکلات حال حاضر مواد شیمایی و صنعتی کشور است.

او اضافه می‌کند: خوشبختانه وضعیت صادرات ما بسیار مطلوب و پویاست و اگر شرایط قیمتی مواد اولیه ثابت باقی بماند ما خیلی راحت می‌توانیم هم در تولید و هم در صنعت در خدمت مشتریان خودمان باشیم.

او به هدف‌های بلند مدت این شرکت برای دستیابی به آنها در سالهای آینده در صنعت رنگ اشاره می‌کند و می‌گوید: ما به تاسیس شرکت‌های جدید و افزایش ظرفیت بسیار امیدوار هستیم و برنامه‌های بلندمدت بسیاری را در آینده نزدیک راه اندازی خواهیم کرد. یکی از بزرگترین اهداف ما این است که موادی که درحال وارد کردن آن هستیم در داخل بومی سازی و در ایران تولید کنیم.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ