به گزارش برداشت روز، پشتیبانی تلفنی و ایجاد «مرکز تماس» (Contact Center) یکی از خدماتی است که بنگاههای بزرگ و مؤسسات معتبر اقتصادی به مشتریان خود ارائه میدهند. این شیوه چندین دهه قدمت دارد، اما جالب اینجا است که هنوز هم بهعنوان یکی از ارکان مشتریمداری در حوزه ارائه کالا و خدمات شناخته میشود. بانک پاسارگاد نیز در راستای تحقق اصل مشتریمداری، مرکز مشاوره و ارتباط با مشتریان خود را مطابق با استانداردهای جهانی و فناوری روز ایجاد کرده است که بهصورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته با شماره تماس ۸۲۸۹۰ (۰۲۱)، پاسخگوی پرسشهای مشتریان این بانک می باشد.
مشتریان بانک پاسارگاد میتوانند در هر ساعتی از شبانهروز و حتی در روزهای تعطیل، با این شماره تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروههای مختلف کارشناسان خبره خدمات بانکی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی کارت و پایانههای فروش و بازرسی در همان لحظه دریافت کنند.کارشناسان این مرکز با توجه به آموزشها و دسترسیهای لازم به سامانههای مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماسها خواهند بود.
مشتریان بانک پاساردگاد چه می خواهند؟
اما سؤالات پرتکرار مشتریان معمولاً شامل کدام موارد میشوند؟
- بررسیها نشان میدهند که این سؤالات، بهترتیب شامل موارد ذیل است:
- اطلاعرسانی و آموزش خدمات بانکی
- خدمات کارت
- استعلام تراکنشها
- بانکداری الکترونیک (بانکداری مجازی، موبایلبانک، تلفنبانک)
- پیامکهای ارسالی بانک
- عدم صلاحیت چک دیجیتال ویپاد
بانک پاسارگاد در راستای سیاستهای تکریم مشتریان خود، به جلب رضایت مخاطبان مرکز تماس خود نیز توجه ویژه دارد و بررسیها هم تأییدکننده این مطلب است که خدمات ارائهشده در مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد، مورد استقبال بسیار خوب مشتریان و سایر ذینعفعان قرار گرفته است.
مرکز مشاوره و ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ و همچنین از طریق تارنمای بانک به آدرس www.bpi.ir/crm آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به هموطنان عزیز میباشد.
منبع:پارسینه