۰۹ آبان ۱۴۰۰ | 19:04
کد خبر : 67395

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت در برنامه تیتر امشب شبکه خبر:

برنامه جدید وزارت صمت برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت: ابزار‌ها و سیاست‌های تنظیم بازار از حلقه اول (تولید) تا حلقه آخر (توزیع) با مدیریت هوشمند انجام می‌شود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، صدیف بیک‌زاده در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: ابزار‌ها و سیاست‌های تنظیم بازار از بخش پولی و مالی گرفته تا کالا‌های نهایی ومصرفی شکل هوشمند به خود گرفته است. سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: تغییرات در یکی دو ماه اخیر علاوه بر تغییرات مدیریتی، تغییرات ساختاری را هم شامل می‌شود. وی افزود: کارگروه‌هایی در ساختار تشکیل شده است و سیاست‌ها و تنظیم بازار از تولید تا توزیع شکل جدیدی به خود گرفته است و برنامه ریزی تولید، تنظیم تا نظارت در واقع زنجیره کامل در برنامه جدید تحت پوشش است. بیک‌زاده گفت: اصلاح نظام قیمت گذاری -کنترل‌های پیشینی و پسینی- در برنامه جدید دنبال می‌شود. وی افزود: سعی می‌شود قیمت‌ها با توجه به اهمیت کالا‌ها بر اساس کمترین دخالت تعیین شود. صدیف بیک‌زاده گفت: دستورالعمل جدید با مطالعات میدانی انجام شده است و سعی می‌شود به صورت سیستمی کنترل و نظارت شود. سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت افزود: تمام تولید کنندگان و اصناف با سیستم هوشمند در دسترس هستند و هر گونه افزایش قیمت رصد می‌شود. صدیف بیک‌زاده گفت: حلقه اول یعنی تولید تا حلقه آخر یعنی توزیع به صورت هوشمند تحت نظارت بازرس‌ها هستند. وی افزود: بحث خود تنظیمی و نظارت مردمی هم در این سامانه دیده شده است.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی