به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و اعلام دبیر این همایش، علاقهمندان به شرکت در این همایش میتوانند آثار خود را تا ۳۰ آذرماه از طریق تارنمای همایش به نشانی RMI.kins.ir ارسال کنند.
زینب حمیدیفر گفت: هر کسب و کاری برای موفقیت خود نیازمند دسترسی سریع و آسان به اطلاعاتی درباره مشتریان، امور داخلی سازمان، فرآیندهای کسب و کار، تامینکنندگان و همه موجودیتهای مرتبط با خود است. هوش تجاری به بنگاههای اقتصادی کمک میکند تا دسترسی مناسب به اطلاعات لازم داشته باشند. بهطور کلی هوشمندسازی کسبوکار باعث بهبود عملکرد تمام بخشهای یک سازمان از طریق بهبود دسترسی به اطلاعات و سپس استفاده از آن اطلاعات برای افزایش سوداوری است. در همین راستا و با توجه به پیشرفت فناوری و تاثیر آن بر صنعت بیمه، به ویژه در سالهای اخیر، شورای علمی همایش موضوع «هوشمندسازی کسبوکار» را برای امسال برگزید.
وی از تصویب ۱۰ زیرمحور برای همایش امسال خبر داد و گفت: این زیرمحورها با عناوین « اصول و توانمندیهای هوشمندسازی کسب و کار در صنعت بیمه، اصول بینالمللی تحول و هوشمندسازی دیجیتال در صنعت بیمه، اکوسیستمسازی دیجیتال و هوشمندسازی کسب و کار در صنعت بیمه، هوش مصنوعی و کاربردهای آن در توسعه صنعت بیمه، دگردیسی دیجیتال و کاربرد فناوریهای تحولافرین در صنعت بیمه، ابزارهای هوشمندسازی کسبوکار در صنعت بیمه، نقش هوشمندسازی کسبوکار در ارتقای رضایت مشتری، نقش هوشمندسازی کسبوکار در چابکسازی سازمان، تاثیر هوشمندسازی کسبوکار در بهرهوری شرکتهای بیمه، و هوشمندسازی کسبوکار و منابع انسانی (چالشها و فرصتها)» درباره مسایل ناظر به صنعت بیمه طراحی و پیشنهاد شده است. فعالان سایر صنایع و بخشهای خدماتی نیز میتوانند تجربیات خود را در موضوعات مرتبط با صنعت بیمه کشور به اشتراک بگذارند.
حمیدیفر ضمن دعوت از همه اندیشمندان، علاقهمندان و فرهیختگان کشور به ویژه فعالان عرصه بیمه برای مشارکت در این همایش تصریح کرد: آثار و مقالاتی که تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از طریق تارنمای همایش RMI.kins.ir دریافت شود، پس از بررسی و ارزیابی توسط هیاتداوران در دو بخش مقالات برتر و مقالات پوستری دسته بندی و ارایه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه کوثر، همچون سنوات گذشته، علاوه بر اهدای جوایز ارزنده به نویسندگان مقالات برتر، این مقالات را در سایت مرجع دانش CIVILICA نمایه میکند.