به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، این موسسه در راستای افزایش رضایتمندی و سهولت ارتباط مشتریان با ارکان نظارتی موسسه، اقدام به ارتقاء سامانه الکترونیکی ثبت و رسیدگی به شکایات نمود.
بر اساس این گزارش مشتریان محترم میتوانند در هر ساعت از شبانهروز به صفحه اختصاصی این سامانه مراجعه نموده و با درج اطلاعات شخصی و احراز هویت و شرح کامل درخواست، شکایت خود را ثبت و پیگیری نمایند.
همچنین مشتریان گرامی جهت دریافت اطلاعات بیشتر، میتوانند با کارشناسان اداره کل بازرسی این موسسه به شماره ۰۲۱۸۲۳۶۹۶۰۸ تماس حاصل فرمایند.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/66024