به گزارش برداشت روز، اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پساکرونا با حضور برخی دستگاه های دولتی و مدیران بخش های خصوصی در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در خصوص اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و شکل گیری واحد های تخصصی ارتباط با مشتریان برگزار شد.
گروه صنعتی بارز به عنوان تایرسازی که در حوزه ی ارتباط با مشتریان خود، دارای باشگاه مشتریان و نرم افزار CRM می باشد، تندیس زرین این مراسم را دریافت کرد.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/64527