۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 21:39
کد خبر : 6399

افزایش ظرفیت سه برابری تولید مالتی مدیا و جلو آمپر در کروز

ما از سال 1390 فرآیند بومی سازی طراحی و تولید قطعات جلو آمپر و مالتی مدیا را آغاز کردیم که به صورت صد درصدی انجام شده است.

کروز سهم ۷۰ درصدی در تامین مالتی مدیا و ۸۰ درصدی در تامین جلو آمپر مورد نظر خودروسازان دارد و در سال گذشته جلو آمپر خودروی شاهین و مالتی مدیای خودروی B30 بومی سازی و به سبد محصولات افزوده شد.

کروز در مواردی مانند طراحی پلتفرم و نقشه رهیاب، با شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های برتر کشور همکاری داشته است.

کروز در سال گذشته روزانه بیش از ۱۵۰۰ مالتی مدیا  به خودرو سازان تحویل داد و این شرکت در سال جدید توانایی افزایش ظرفیت های خود به تولید بیش از ۵هزار مالتی مدیا با توجه به نیاز خودروسازان را دارد.

شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان تامین کننده اصلی قطعات جلو آمپر و مالتی مدیای خودروسازان کشور، قطعات مورد نیاز طیف گسترده‌ای از خودروهای تولید داخل را با فناوری بومی تولید می‌کند و به تازگی توانسته جلو آمپر خودروی شاهین و مالتی مدیای خودروی B30 را به سبد محصولات خود بیافزاید.

بابک شریفی مدیرگروه جلو آمپر و مالتی مدیای شرکت صنایع تولیدی کروز با اشاره به اینکه کروز همه زیرساخت های لازم را فراهم کرده تا بتواند همزمان با افزایش عمق داخلی سازی، قطعات باکیفیت تولید داخل را به بازار عرضه کند، گفت: ما از سال ۱۳۹۰ فرآیند بومی سازی طراحی و تولید قطعات جلو آمپر و مالتی مدیا را آغاز کردیم که به صورت صد درصدی انجام شده است. در راستای ظرفیت سازی کافی برای تامین قطعات مذکور، حجم زیادی از سرمایه گذاری در خطوط مربوط به فرآیند تولید قطعات پلاستیکی مانند تزریق، رنگ، چاپ و لیزر و قطعات فلزی مانند دستگاه های پرس و خطوط پیشرفته مونتاژ بردهای الکترونیکی صورت پذیرفته و خطوط مونتاژ و تست نهایی آنها نیز توسط مهندسان ما ساخته شده است.

مدیرگروه مالتی جلو آمپر و مالتی مدیای کروز با اشاره به سرعت بالای تغییرات فناوری در قطعات مذکور اظهار کرد: علاوه بر حساسیت ویژه در ظاهر قطعات جلوآمپر و مالتی مدیا، این قطعات در دو بخش الکترونیک و مکانیک از پیچیدگی خاصی برخوردار هستند و تکنولوژی روز به کار رفته مدام در حال تغییرات است، به همین منظور کروز با درک صحیح از فناوری روز دنیا، به صورت پیوسته اقدام به بروز آوری پلتفرم های الکترونیکی به کار رفته در قطعات مذکور می کند و این امر به عهده واحدهای الکترونیک و مکانیک تحقیق و توسعه است که از جمله می توان به ارائه مالتی مدیاهایی با پلتفرم های اندروید، لینوکس و جلوآمپرهای دیجیتالی با نمایشگر TFT برای مدل های جدید خودروهای داخلی اشاره کرد که پس از سال ها انجام کار تحقیقاتی مستمر و سرمایه گذاری چشمگیر به ثمر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کروز سهم ۷۰ درصدی در تامین مالتی مدیا و ۸۰ درصدی در تامین جلو آمپر مورد نظر خودروسازان را دارد، تصریح کرد: این شرکت در تامین مالتی مدیا و جلو آمپر مورد نظر ایران خودرو، سایپا و گروه بهمن در خودروهایی مانند پراید، تیبا، ساینا، ال۹۰، ساندرو، سمند، ۴۰۵، پارس، ۲۰۶، ۲۰۷، مزدا۳، کارا و… مشارکت دارد. همچنین در سال گذشته جلو آمپر خودروی شاهین و مالتی مدیای خودروی B30 بومی سازی و به سبد محصولات افزوده شد.

شریفی با اشاره به اینکه کروز با استفاده از دانش و تخصص مهندسان خود، این محصول را بومی سازی کرده است، بیان کرد: در مواردی مانند طراحی پلتفرم و نقشه رهیاب، با شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های برتر کشور همکاری داشته ایم.

مدیرگروه جلو آمپر و مالتی مدیای کروز خاطرنشان کرد: انجام همه مراحل تولید قطعات مذکور در کشور، ضمن کارآفرینی منجر به استفاده از مواد اولیه کارخانه های داخلی و کاهش چشمگیر ارزبری شده که به نوبه خود به اقتصاد کشور کمک شایانی می کند.

وی با اشاره به اینکه کروز در سال گذشته روزانه بیش از ۱۵۰۰ مالتی مدیا به خودرو سازان تحویل داد، اظهار کرد: این شرکت در سال جدید توانایی افزایش ظرفیت های خود به تولید بیش از ۵هزار مالتی مدیا با توجه به نیاز خودروسازان را دارد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی