به گزارش برداشت روز به نقل از روابطعمومی بیمه ملت، دکتر دلفراز مدیرعامل این شرکت و هیات همراه در بازدید چندساعته از ساختمان کالج ضمن گفتوگو با مدیران بخشهای مختلف ،از نزدیک در جریان فرآیندکاری آن مجموعه قرارگرفت.
وی پس از بازدید، در جلسهای که با حضور مدیران و روسای ادارات بازاریابی، امورنمایندگان و مجتمعمرکزی بیمه ملت تشکیل گردید، ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در جهت ارائه خدمات رسانی مطلوب وجلب رضایت مشتریان ، بر ضرورت “آسیبشناسی و رفع مشکلات شبکه فروش ، آموزش و توانمندسازی کارکنان و نمایندگان” تاکید و اضافه نمود:« بیمه ملت برای تحقق این منظور طراحی یک استراتژی بلندمدت را در دستور کار خود قرار داده است.»
ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به اهمیت نقدینگی در شرکتهای بیمه ، تلاش برای “وصول مطالبات معوق” را امری مهم برشمرده و اظهار داشتند:«بیتردید این موضوع علاوه بر آنکه وضعیت تامین منابع مالی شرکت را بهبود خواهد بخشید، زمینههای لازم جهت سرمایه گذاری بیشتر و سودآوری را فراهم خواهد آورد.»
مدیرعامل بیمه ملت، ایجاد ساختار منسجم و چابک را از راهکارهای پیشرفت عنوان کرد و گفت:«با تمرکز بر فروش بیمهنامههای خُرد، همراه با یک برنامهریزی منسجم میتوان ضمن تقویت بیش از پیش شبکهفروش، افزایش ضریب نفوذ بیمه و تولید پرتفو با کیفیت سود آوری را در شرکت تضمین نمود.»
همچنین در این جلسه هاشم برزگر مدیر بازاریابی بیمههای عمر شرکت بیمه ملت از سوی مدیرعامل با حفظ سمت مسئولیت مدیریت بازاریابی را عهدهدار و از تلاش های “امین احمدیان، معاون بازاریابی و فروش” و” وهاب جوادی، مدیر سابق بازاریابی” تقدیر و تشکر بعمل آمد .
بر اساس این خبر در این جلسه مدیران و روسای واحدها،گزارشی از عملکرد خود و راهکارهایی برای گذر از بحران کرونا ارائه نمودند.