۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | 20:41
کد خبر : 61676

در راستای تحقق اصل مشتری مداری :

نگاه پرداخت گواهینامه ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را گرفت

شرکت نگاه پرداخت موفق شد استانداردهای طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات را اخذ کند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، نگاه پرداخت در راستای تحقق اصل مشتری مداری و توجه به رضایت‌مندی مشتریان اقدام به اخذ این استانداردها کرد. ردگیری و رفع مشکلات مشتریان ناراضی از اولویت‌های این شرکت است و از این طریق می‌کوشد کیفیت ارائه محصولات و خدمات خود را ارتقا دهد. این گواهینامه از سوی نماینده رسمی شرکت SmartNexus در ایران که وظیفه ارزیابی، ممیزی و پایش مستمر شرکت‌های دریافت کننده استاندارد را بر عهده دارد، به شرکت نگاه پرداخت ارائه شد.

نگاه پرداخت گواهینامه ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را گرفت

نگاه پرداخت گواهینامه ISO 10004 2018 و ISO 10002 2014 را گرفت