به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در جلسهای که به صورت برخط با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران ارشد و مدیران سرپرستیهای بیمه کوثر در سراسر کشور برگزار شد، ابتدا لاله کریمی، معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر گزارشی از عملکرد شرکت در سال ۱۳۹۹ ارایه داد و سپس مدیرعامل بیمه کوثر درخصوص عملکرد و برنامههای شرکت در راستای افزایش رضایت مشتریان، کارمندان و نمایندگان شرکت به ایراد سخن پرداخت.
سرپرستیهای برتر و کوشا براساس شاخصهای اصلی مدیریت حقبیمه تولیدی، خسارتها، فرایندها و توانمندسازی تعیین شدند.
رتبهبندی سرپرستیها با توجه به زیر شاخصهای مدیریت خسارت پرداختی طبق برنامه، کشف تقلب، ریکاوری و بازیافت، مدیریت نقدینگی و کاهش میزان خسارت معوق، کیفیسازی نمایندگان، رضایت ذینفعان، مدیریت مدت زمان پرداخت خسارت، توانمندسازی و بهرهوری کارکنان، توسعه بازار و مناقصات،مدیریت تولید حقبیمه و رسیدن به برنامه، مدیریت ترکیب و زمانبندی فروش، مدیریت مطالبات، فروش طرحها و قراردادها، مقایسه صدور، خسارت و مطالبات با سال قبل انجام شد.