به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ این شرکت به منظور ورود به عرصه بیمه داری نوین و کسب و کار دیجیتال و همچنین بهره گیری از فناوری های روز این حوزه، در رویداد «شناسایی شرکتهای توانمند (استارت آپها) در صنعت بیمه کشور» شرکت کرد و برخی نیازهای فن آورانه خود را جهت شناسایی و دریافت پیشنهادات از سوی تیم های شرکت کننده تشریح کرد.
در این گردهمایی آنلاین که بیش از ۱۶۰ نفر از تیم های نوآور حضور داشتند، ۱۶ نیاز فناورانه صنعت بیمه کشور با هدف ایجاد همکاری بین شرکتهای دانشبنیان و خلاق با شرکتهای بیمهگر مطرح گردید که دو محور نیازمندی در حوزه های خلق باشگاه مشتریان و سازماندهی بازاریابان دیجیتال به شیوه های کارآمد توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار بیمه دی ارائه شد.
گفتنی است بیمه دی در جهت توسعه خدمات نوین و خلق تجربه منحصر به فرد برای مشتریان خود از کلیه ایدههای خلاقانه استقبال مینماید.