۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | 20:03
کد خبر : 57981

توسعه دانش فنی و تولید مشترک در ار منستان با محوریت توفیق دارو

طی بازدید معاون وزیر اقتصاد، سفیر و هیات سیاسی همراه کشور ارمنستان از شرکت‌های دارویی ایرانی و از شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو به همراه معاونان هلدینگ دارویی شستا، ضمن ابراز شگفتی از توان تولیدی و دانش فنی لازم در این شرکت علاقمندی خود را نسبت به انتقال این دانش و نیز تولید مشترک در ارمنستان ابراز کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از شستارسانه، در این دیدار محمد امین رضوانفر مدیر عامل توفیق دارو ضمن خوش آمد گویی به تیم ارمنستانی با بیان دستاوردها و انواع دانش و فنون نهادینه شده در این شرکت و نیز وجود تجهیزات فنی فناورانه به توانمندی تولید انواع داروهای ارزشمند در کنار آنتی وایرالهای مهم موثر بر درمان‌کرونا اشاره و بر علاقمندی این مجموعه جهت انتقال دانش فنی موجود و تولید مشترک در خاک ارمنستان تاکید کرد.

مقامات ارمنستانی نیز با ابراز شگفتی از این توانمندی، وجود دانش فنی و تولید مشترک این محصولات دارویی پیشرفته در ارمنستان را حیاتی دانسته و بر ضرورت همکاری فی مابین تاکید و اعلام کردند به زودی شرکت‌های همکار جهت ایجاد و انعقاد قرارداد همکاری مشترک را معرفی خواهند نمود.

در این دیدارو بازدید مشترک، یکتادوست معاون زنجیره تامین، حاجی میری, مدیر پرتفوی محصول و ارم معاون برنامه ریزی و توسعه راهبردی محصول شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، هلدینگ دارویی شستا نیز حضور داشتند.

تجارتخانه آراد برندینگ