۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | 22:29
کد خبر : 5769

لوگوی بیمه آسیا همگام باپویش بین‌المللی رعایت فاصله اجتماعی موقتا تغییر کرد

بیمه آسیا با مشارکت در پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌تجاری خود را تغییر داد.

به گزارش برداشت روزبه نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، شرکت بیمه آسیا با توصیه به رعایت الزامات بهداشتی، مراقبت از یکدیگر و ارتقای همبستگی، از هموطنان عزیز می خواهد برای سلامتی عمومی، فاصله خود را از یکدیگر حفظ کنند. ضمن آن که در خانه ماندن، عامل اصلی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

بیمه آسیا از نیرو‌های درمانی، پلیس و تمام کسانی  که در این دوران بحرانی به ارائه خدمت مشغول هستند، صمیمانه تشکر وقدردانی می کند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی