به گزارش برداشت روز، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در گفت و گو با خبرگزاری فارس با بیان مطالب فوق افزود : شعب ، همکاران و نمایندگان بیمه رازی که در این مدت ۴ ماه نسبت به راه اندازی یا به روزرسانی صفحات اینستاگرام خود به نام «بیمه رازی» اقدام کنند در چالش « هر نماینده بیمه رازی یک صفحه اینستاگرام» مشارکت داده شده و در جشن روز بیمه از آنان تقدیر بعمل خواهد آمد.
وی افزود در این چالش که با همکاری مدیریت راهبری شبکه فروش برگزار می شود، پارامترهایی چون تعداد عضو و بازدید ، استفاده از محتوا و رعایت استانداردهای روابط عمومی و تولید محتوای خلاقانه و جذابیت های بصری از جمله معیارهای انتخاب « نماینده برتر بیمه رازی در حوزه دیجیتال» می باشد.
به گزارش روابط عمومی بیمه رازی وی تصریح کرد : پرداخت سود مشارکت در منافع به شبکه فروش برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت، دو برابر کردن ظرفیت صندوق نمایندگان ، پرداخت کارمزد نمایندگان دو بار در ماه ، پرداخت وامهای مشارکت در تبلیغات، وام خرید دفتر، مشارکت در طرح های بازاریابی تا سقف یک میلیارد ریال ، برگزاری دوره آموزش بازاریابی از مبتدی تا حرفه ای به صورت رایگان ، تخصیص بازار های ایجاد شده توسط شرکت به نمایندگان ، تفویض اختیارات صدور مناسب و افزایش اختیارات نمایندگان ، برگزاری جشنواره های فروش دائمی و پرداخت جوایز ویژه به نمایندگان از جمله جشنواره شبهای رمضان ، امکان استفاده از اماکن وابسته به شرکت جهت شروع کسب و کار نمایندگان به صورت رایگان ، از جمله اقداماتی است که در پنج ماهه اخیر و با توجه ویژه مدیرعامل بیمه رازی به نمایندگان و در راستای چرخش های استراتژیک بیمه رازی ایجاد شده است.