۲۷ تیر ۱۴۰۰ | 21:14
کد خبر : 56942

علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد ارفع مطرح کرد:

شعار از معدن تا نورد را در ارفع به حقیقت تبدیل خواهیم کرد

علی محمدی، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این اصل استوار است که پایداری در تولید محصول را داشته باشیم و توامان در بالادست زنجیره ورود پیدا کنیم. بدین ترتیب خوراک مورد نیاز تولید شرکت را خودمان تامین خواهیم کرد و نگرانی تامین مواد اولیه از دغدغه های شرکت حذف خواهد شد.

به گزارش برداشت روز، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع تاکید کرد: امیدواریم با حمایت سهامداران شرکت، موضوع توسعه فولاد ارفع با محوریت ورود در بالادست زنجیره محقق شود تا در آینده شعار از معدن تا نورد را در فولاد ارفع محقق کنیم و ارزش سهام را برای سهامداران بالاتر ببریم.

وی با تاکید بر طرح های توسعه ای فولاد ارفع، خاطر نشان کرد: برای طرح توسعه شرکت با تعدادی از واحدهای تولیدی گندله، گفتگوهایی داشته ایم، اولویت ما این است که در یک واحد تولیدی آماده بهره برداری، سرمایه گذاری کنیم و اگر موفق نشدیم وارد بحث برای ایجاد واحد این چنینی شویم.

علی محمدی در ادامه به چالش قطع برق و تاثیر آن در تولید شرکت اشاره کرد و گفت: در بحث مصرف برق برای واحدهای تولیدی، تابع سیاستهای کلی کشور هستیم و در شرایطی که مردم کشورمان به برق نیاز دارند، تصمیمات اتخاذ شده توسط وزارت نیرو برای رفع آن را لازم الاجر می دانیم. در مقابل تلاش کرده ایم در این برهه از افت فشار برق، تعمیرات سالیانه را با این مدت زمان متقارن نماییم و تعمیرات واحد ذوب را با زمان کاهش مصرف برق مد نظر دولت هماهنگ کردیم. سعی ما بر این است که خللی در برنامه ریزی تولید سالیانه شرکت ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع بیان داشت: البته به دنبال مرتفع کردن چالش برق به طور دائمی برای شرکت هستیم و در این خصوص با سهامداران وارد مذاکراتی شده ایم تا با اخذ مجوز به سمت ایجاد واحد نیروگاه برای تامین برق شرکت باشیم.

لازم به یادآوری است شرکت آهن و فولاد ارفع در اردیبهشت ماه با تغییر مدیریتی همراه بود و علی محمدی، مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان به عنوان مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع معرفی شد. در همین مدت زمان شرکت آهن و فولاد ارفع طبق فعالیت ماهانه خود در اردیبهشت‌ماه سال جاری درآمد ماهیانه معادل ۵،۵۵۰ میلیارد ریال را محقق ساخت که نسبت به فروردین‌ماه افزایش ۶۳% داشته است. مقایسه فروش شرکت در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۹۹ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۵۳% افزایش یافته است. درآمد اردیبهشت‌ماه شرکت ۲۴% بیشتر از متوسط فروش سال ۱۴۰۰ بوده است بعلاوه اینکه تمامی درآمد شرکت از طریق فروش داخلی بوده است.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی