به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک قرضالحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری مدیرعامل این بانک در سفر به استان قزوین از ستاد و تعدادی از شعب بانک بازدید کرد. وی در این بازدیدها نکاتی را برای بهبود روند فعالیت کارکنان مورد تأکید قرار داد.
اکبری در دیدار با کارکنان بانک در استان قزوین با اشاره به تغییرات جوامع و لزوم حرکت متناسب با آن بیان داشت: امروزه بانکداری الکترونیکی یک الزام است، نه یک انتخاب. وی افزایش استفاده از موبایلهای هوشمند و ضریب نفوذ اینترنت در جامعه را هم فرصت و هم در عین حال تهدید دانست و گفت: خارج شدن از انتخابهای مشتری اولین نتیجه عدم حرکت در مسیر تغییرات است و افزایش نفوذ در میان مشتریان فرصتی است که این روند پیش روی سازمانها، به ویژه سازمانهای خدمات محور نظیر بانک قرار میدهد.
وی همچنین بر رضایت مشتری به عنوان اصل بقا در فضای رقابتی کنونی اشاره کرد و گفت: هر زمان که رضایت مشتری افزایش یافته، نتیجه آن در آمارهای بانک به طور مشهود منعکس شده و بالعکس. اکبری با اشاره به طرح تسهیلات بدون ضامن، بیان داشت: طبق بررسی بیش از ۹۹ درصد مشتریان بانک در بازپرداخت تسهیلات در موعد مقرر اقدام کردهاند و بر همین اساس سعی کردهایم با این طرح رضایت این مشتریان را افزایش دهیم.
در دیدار صمیمانه مدیرعامل با کارکنان استان در ردههای مختلف سازمانی بیواسطه گفتگو کرد و دیدگاههای آنها را در امور مختلف بانک شنید.
گفتنی است اکبری علاوه بر ساختمان مدیریت شعب استان قزوین، از شعب آبیک، محمدیه، ولیعصر نیز بازدید کرد.
در این سفر مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت و یوسف نجدی مدیر امور استانها اکبری را همراهی کردند.