به گزارش برداشت روز، این شرکت اعلام کرد که بیمهگذارانش میتوانند از «دارا کارت» برای دریافت برخی خدمات و خریدهای مدتدار استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، بر اساس قراردادی که میان این شرکت و شرکت دارا منعقد شده است، انجام خدمات واسطه ای بین پذیرندگان و کاربران به منظور خرید مدتدار کالا و خدمات در قالب «دارا کارت» از این پس امکان پذیر خواهد شد.
این تفاهمنامه با حضور «عبدالرسول عطایی» معاون اجرایی و «شیما آراء» معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان در کنار «نوید رجاییپور» مدیرعامل و «حسین خاتمی» عضو هیات مدیره شرکت دارا به امضا رسید.
بر اساس این قرارداد یک ساله، پس از درخواست بیمهگذاران و با تأیید رسمی درخواست توسط بیمه سامان، این شرکت ماهانه مبلغ درخواستی خرید را در «دارا کارت» به متقاضی اعطا کرده و در صورت عدم بازپرداخت مبلغ تخصیصی مصرف شده در مواعد ماهانه توسط بیمهگذار، بیمه سامان در موعد مورد توافق، مبلغ تخصیصی را با شرکت تسویه میکند.
در صورت پرداخت به موقع مطالبات شرکت، جز هزینه صدور و ارسال «دارا کارت» که ۴٠٠ هزار ریال به ازای هر بیمهگذار در هر سال است، هزینه دیگری بابت اعطای مبالغ تخصیصی از بیمه گذار دریافت نخواهد شد.
سقف مبلغ قابل تخصیص در «داراکارت» هر بیمهگذار معادل یکصد میلیون ریال است. لیست پذیرندگان سامانه که خرید کالا و خدمات از آنها از محل مبلغ تخصیصی به «دارا کارت» امکان پذیر است، به زودی منتشر خواهد شد.