۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | 19:42
کد خبر : 53781

تندیس زرین رضایتمندی مشتری به شرکت سیمان هرمزگان رسید

در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد،‌ شرکت سیمان هرمزگان موفق به دریافت تندیس زرین شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیمان هرمزگان، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز ۲۵خرداد ماه در سالن همایش‌های بین المللی رایزن تهران برگزار شد، شرکت سیمان هرمزگان تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

این تندیس طبق ارزیابی صورت گرفته در رابطه با فعالیتهای انجام شده در حوزه مدیریتی و رهبری بازار و مشتری مداری، برآورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری، میزان رضایت مشتریان و ارزیابی آن، فعالیت های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری و … به شرکت سیمان هرمزگان اهدا شد.

در این اجلاس که با حضور غفاری، معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی، جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت راه آهن، پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، حجت الاسلام نیکویی رئیس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی، قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، توانگری نماینده مجلس و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد، امیر سجده ای معاون بازرگانی و توسعه بازار شرکت سیمان هرمزگان تندیس زرین را دریافت نمود.

در این رویداد، شرکتهای تولیدی و صنعتی از قبیل ذوب آهن اصفهان، ایران خودرو، بانک صادرات، شرکت مخابرات ایران، مجتمع فولاد بناب، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و … نیز تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت نمودند.