۰۶ فروردین ۱۳۹۹ | 18:49
کد خبر : 4991

بیمه کوثر همواره در مسیر خدمت‌رسانی

مدیرعامل بیمه کوثر در دیدار و گفت‌وگو با کارکنان به‌صورت حضوری و برخط، در جریان روند پشتیبانی از فرایند صدور برخط بیمه‌نامه‌ها قرار گرفت.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد مبعث و نوروز، تاکید کرد: در روزهای شیوع ویروس کرونا به‌منظور تسهیل در خرید و تمدید بیمه‌نامه، شایسته است ارایه خدمات غیرحضوری و پشتیبانی از سامانه برخط را افزایش دهیم.

گفتنی است، وی با کارکنان بخش‌های مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و صدور بیمه‌‌نامه‌های اتومبیل دیدار و همچنین با کارشناسان واحد پشتیبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات که با توجه به شیوع بیماری کرونا به‌صورت دورکاری امور مربوط به پشتیبانی را انجام می‌دهند، با استفاده از ویدیو کنفرانس گفت‌وگو کرد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی