۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | 20:18
کد خبر : 48990

پاسخگویی آنلاین مدیرعامل در روز تعطیل

ظرفیت صندوق نمایندگان بیمه رازی دو برابر شد

افزایش صندوق نمایندگان در دو بعد مهلت تسویه و مبلغ صندوق با اعتباری بیش از دویست و پنجاه میلیارد ریال و با مهلت متوسط یک ماهه به شبکه تزریق شده است.

به گزارش برداشت روز، مدیرعامل بیمه رازی در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان بیمه رازی در فضای مجازی ، بلافاصله پاسخگو شد و دستور پیگیری داد.

بر اساس روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی،علی جباری مدیرعامل بیمه رازی در پاسخ به سوال یک نماینده در گروه نمایندگان پیرامون تسویه صندوق های نمایندگان در کرونا ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: بنده به عنوان اولین مدیر خواستار حمایت از شبکه فروش بودم و بیمه رازی به عنوان پیشرو و اولین شرکتی است که در جهت حمایت عملی از شبکه فروش اقدام کرده است.

وی تصریح کرد : ما ظرفیت صندوق نمایندگان را دو برابر کرده ایم .به تعبیری بیش از مبلغ کارمزد برای نماینده جریان نقدی ساختیم و همچنین انشالله کارمزد را هم ۱۰ روزه پرداخت خواهیم کرد . ضمنا از معاونین خواسته ام برای پرتفوی های بزرگ سیستم را طوری تنظیم کنند که کارمزد به محض وصول حق بیمه پرداخت شود.

جباری افزود :شرکت بیمه رازی به جهت حمایت از شبکه فروش خود در سه ماه گذشته چندین اقدام صورت داده است: اول آنکه پرداخت سود مشارکت در منافع به شبکه فروش برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت صورت پذیرفته است.

دوم اینکه ؛ افزایش صندوق نمایندگان در دو بعد مهلت تسویه و مبلغ صندوق با اعتباری بیش از دویست و پنجاه میلیارد ریال و با مهلت متوسط یک ماهه به شبکه تزریق شده است.

و سومین اقدام ؛ تصویب بودجه وام‌های مشارکت در تبلیغات، وام خرید دفتر، مشارکت در طرح های بازاریابی و سایر طرح ها با عناوینی متنوع و با رویکرد حمایت هرچه بیشتر از شبکه فروش.

چهارمین اقدام ؛ تصویب بودجه آموزش و توسعه کیفی فروش و توجه ویژه‌ای که به توانمندسازی نمایندگان در سال جاری خواهد شد.

مدیر عامل بیمه رازی افزود : ضمنا تاکید می نمایم که قبلا از مدیریت شبکه فروش و راهبری بازار خواسته ام شرایط بازار و رقابت را بررسی نمایند و علاوه بر موارد فوق برنامه و طرح های دیگری که در حمایت از نمایندگان باشد پیشنهاد دهند و همچنین به این وسیله خواستارم ؛ در خصوص رفع دغدغه این نماینده عزیز اقدام فوری انجام دهند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی