به گزارش برداشت روز، به نقل ازروابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، مدیرعامل این شرکت در حکم انتصاب سرپرست جدید معاونت فنی تاکید کرده است: انتظاردارم با تکیه براصول راهبردی، سیاست ها و استراتژی های ابلاغ شده، بارعایت ضوابط و مقررات و درراستای منافع و مصالح شرکت، ضمن انجام هماهنگی و ایجاد ارتباط موثر کاری بین مدیریت های زیرمجموعه، اقدامات لازم به منظور ارتقای عملکرد واحدهای فنی صف و ستاد شرکت، ارائه طرح های نوین بیمه گری، اتخاذ روش های منتهی به افزایش نقدینگی، حفظ و افزایش سهم شرکت ازبازار بیمه، برنامه ریزی برای چابکی و بازبینی فرآیندها با رویکرد تحول دیجیتال، تلاش برای تحقق برنامه های عملیاتی ابلاغ شده با درنظر گرفتن موازین فنی، اخلاق حرفه ای و اصول حاکم بر بازار رقابتی و فراهم کردن زمینه های بروز خلاقیت ها، ایجاد نشاط و همدلی در آن حوزه مدیریتی را به عمل آورید.
این گزارش حاکی است، ، غلامحسین آقاخانی که پیش از این معاونت بازاریابی و فروش شرکت بیمه البرز بود، دانشآموخته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت دولتی در مقطع دکترا است و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ در شرکت بیمه البرز آغاز کرد و سمتهایی از جمله معاون مدیر بیمههای اشخاص، مدیر امور بیمهگزاران و مدیر توسعه بازار و امور مشتریان را در این شرکت عهده دار بود و طی سالهای فعالیتش در بیمه البرز اقدامات شاخصی همچون تدوین و تنظیم دستورالعمل جامع صدور و پرداخت خسارت بیمههای اشخاص و تهیه فایل محاسباتی برای محاسبه حق بیمه های عمر و حوادث را انجام داده است.
انتصاب سرپرست معاونت بازاریابی و فروش بیمه البرز
مدیرعامل شرکت بیمه البرز طی حکمی محمد پوررحیمی، مدیر بیمه های اشخاص این شرکت را به عنوان سرپرست معاونت بازاریابی و فروش منصوب کرد.
در حکم انتصاب سرپرست جدید معاونت بازاریابی و فروش این شرکت، محسن پورکیانی تاکید کرده است: انتظار دارم با تکیه بر اصول راهبردی، سیاستها و استراتژیهای ابلاغ شده بیمه البرز، اقدامات لازم به منظور حفظ و افزایش سهم شرکت از بازار، افزایش و توزیع متوازن پورتفوی شرکت، افزایش توان رقابتی، ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش و ساماندهی و ایجاد سازمان فروش بیمههای عمررا به عمل آورید.