به گزارش برداشت روز، گفتنی است در راستای تحقق رضایتمندی مشتریان و بهبود فرآیندهای بانک، از شش سال گذشته پیاده سازی استاندارد یاد شده در واحدهای ستادی و سه شعبه منتخب آغاز گردید و این فرآیند تا حد زیادی در شعب استان تهران نیز صورت پذیرفت.
شایان ذکر است طی بررسی ها و آزمون های ممیزان شرکت اعطا کننده ایزو، سیستم مدیریت کیفیت و استاندارد یاد شده بدون دریافت هر گونه عدم انطباق بزرگ یا کوچک صورت پذیرفته است که نشانگر این است واحدهای بانک توسعه تعاون در انجام وظایف و در مسیر خدمترسانی، التزام کافی به رعایت قواعد، چارچوبها و الزامات ایزو داشته اند.