به گزارش برداشت روز، مهندس بیدخام باضمن بیان این مطلب گفت : با افزایش حجم ترافیک ارتباطی در روزهای آغازین سال و استفاده چند برابر مردم از وسایل ارتباطی ارائه کنندگان خدمات مخابراتی در کشور باید بتوانند با برنامه ریزی مناسب تمهیداتی بیاندیشند که پاسخگوی مشترکانشان باشد و رضایت خاطر آنها را جلب کند.
وی در همین راستا با اشاره به تمهیدات ویژه شرکت مخابرات در بخش های ستادی و استان ها در ایام تعطیلات نوروزی گفت: بهینهسازی و افزایش ظرفیت ترافیکی در نقاط پرتردد و آمادهباش تمامی حوزههای فنی و غیر فنی به منظور حفظ پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در تمام مناطق مخابراتی،ازمهمترین برنامههای شرکت مخابرات در این ایام است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران ،با اشاره به برنامه های مخابرات برای ارائه سرویس با کیفیت به مشترکان از افزایش ظرفیتهای مخابراتی در استانهایی که بیشترین مسافر را خواهند داشت، گفت: با به روز رسانی و راه اندازی سایتهای BTS و تجهیزات جدید تمامی تلاشمان را کرده ایم تا در بخش تلفن ثابت و همراه اختلالی در برقراری ارتباط مشترکان به وجود نیاید.
مهندس بیدخام با تاکید براینکه بروز برخی اختلالات در ساعات اولیه سال نو در بخش تلفن همراه طبیعی است، اما در زمینه تلفن ثابت با توجه به ظرفیتهای موجود اصولا هیچ مشکلی بروز پیدا نخواهد کرد ، افزود : بهمنظور تحقق مشتری مداری حداکثری و همچنین ارائه خدمات شبانهروزی به تمام مشتریان ، شیفتهای آمادهباش در تمام مراکز منتخب سراسر کشور در نظر گرفتهشده که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، تمام نیازهای ارتباطی هموطنان در مناطق مخابراتی سراسر کشور بهصورت کامل پوشش داده میشود.
وی بابیان اینکه فعالیتهای مختلف شرکت مخابرات ایران هرسال در ایام تعطیلات نوروزی بهمنظور خدمترسانی بهصورت مستمر برقرار میباشد گفت: در حوزه سیار نیز تمهیدات مختلفی برای پایداری شبکه و همینطور خدمترسانی به مردم در نظر گرفتهشده است.
اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران