۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | 18:47
کد خبر : 44792

تقدیر از عملکرد اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی

مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری طی نامه ای از فعالیتهای مناسب و مؤثر اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش برداشت روز، اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به استناد نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و همچنین آیین نامه ها و دستورالعمل اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه جامع اصلاح نظام اداری ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، هر ساله اقدام به ارزیابی و پایش الکترونیکی عملکرد وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی در حوزه ارتباطات مردمی می کند که نتایج نهایی آن در جشنواره شهید رجایی منعکس می شود.

شاخص های «رسیدگی به ارتباطات مردمی» و «ارتباطات مردم و دولت» به ترتیب با ۱۵ و ۲۰ امتیاز و در مجموع با ۳۵ امتیاز عملکردی، مشتمل بر زیرشاخص هایی همچون« درصد پاسخگویی به شکایات، درخواست ها و گزارش های مردمی»، «متوسط زمان رسیدگی به مطالبات مردمی»، «کیفیت پاسخگویی»، «ملاقات مردمی»، «تعامل و همکاری در راستای حل مشکلات مردمی»، «درصد رضایت مردم » و… است.

با عنایت به عملکرد اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و پس از اجرای فرایند سنجش و تحلیل داده ها، سازمان تامین اجتماعی در ارزیابی سال ۹۹(عملکرد سال ۹۸) به ترتیب با کسب ۱۴/۶۲و۲۰ امتیاز در شاخص های مذکور و با مجموع ۶۲/۳۴ امتیاز از ۳۵ امتیاز و از میان یکصد وزارتخانه، سازمان و دستگاه اجرایی، رتبه پنجم  را کسب کرده است.

برهمین اساس مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تلاش همکاران اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات این سازمان تقدیر کرد.

 

اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی