به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، دریافت این گواهینامهها نشان از عملکرد کارکنان شرکت در دستیابی به اهداف شرکت از جمله افزایش رضایت مشتریان و ذینفعان و در نهایت اعتمادسازی و وفادارسازی آنهاست.
محورهای اصلی گواهینامه استاندارد ISO10002:2018، تعیین چارچوب رسیدگی به شکایات، برنامهریزی، طراحی و توسعه است که در نهایت به ایجاد راههای ارتباطی، دریافت، ردیابی، تایید دریافت، ارزیابی اولیه، بررسی، پاسخ، اطلاعرسانی تصمیم، بستهشدن شکایت و نگهداری و بهبود سیستم اجرا منجر میشود.
محورهای اصلی گواهینامه استاندارد ISO 10004:2018(سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان) تعیین چارچوب نظارت و ارزیابی رضایت مشتری، برنامهریزی، طراحی و توسعه است که شناسایی مشتریان و انتظار آنها، جمعاوری دادههای رضایتسنجی مشتری، تحلیل دادههای رضایت مشتری، ارتباط اطلاعات رضایت مشتری، پایش رضایت مشتری و نگهداری و بهبود سیستم را در پی داشته است.
معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر