به گزارش برداشت روز، مهندس سلطانی،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این بازدید به همراه این معاونان این شرکت از نزدیک به بررسی وضعیت موجود و چگونگی پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس ۲۰۲۰ پرداخت .
مهندس سلطانی با تاکید بر تلاش برای کسب حداکثری رضایت مشتریان و کاهش شکایات آنان، پاسخگویی درست و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای رفع مشکلات موجود را به عنوان یک اصل کلی اعلام کرد و افزود: نارضایتی مشتریان، یکی از دغدغه های اصلی شرکت مخابرات ایران می باشد که با هماهنگی بیشتر بین سامانه های فناوری اطلاعات و زیر ساخت های موجود امکان پذیر می باشد.
مهندس سلطانی با تاکید بر تلاش برای کسب حداکثری رضایت مشتریان و کاهش شکایات آنان، پاسخگویی درست و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای رفع مشکلات موجود را به عنوان یک اصل کلی اعلام کرد و افزود نارضایتی مشتریان، یکی از دغدغه های اصلی شرکت مخابرات ایران می باشد که با هماهنگی بیشتر بین سامانه های فناوری اطلاعات و زیر ساخت های موجود امکان پذیر می باشد.
وی در ادامه افزود برای رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه مخابرات و ارتباطات، باید اقدامات سریع انجام شود و هماهنگی بیشتر بین حوزه های فناوری اطلاعات، شبکه، امور مشتریان و سایر بخش ها برای رفع موانع و مشکلات موجود، رضایت شهروندان را محقق خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد : باید تمرکز خود را به سمت پاسخگویی مکانیزه و اتوماتیک توسط سامانه ۲۰۲۰ معطوف کنیم و در این راستا افزایش کیفیت سرویس ها و همچنین کیفیت شبکه مخابراتی، منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.
وی افزود اجرای درست و بهینه هر طرح فنی و ارائه خدمات مناسب در استان تهران، با مدیریت دانش و تبادل تخصص و تجربه ها، در سایر استان ها نیز قابل اجرا می باشد.
در این بازدید که معاونان شرکت مخابرات ایران، ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و تعدادی از مدیران منطقه تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت موجود سامانه ۲۰۲۰ و برنامه های در دست اجرا ارائه شد.
مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، ضمن توضیحاتی درخصوص وضعیت پاسخگویی اپراتورها، میانگین مدت زمان انتظار مشتریان، تعداد تماس های ورودی و همچنین وضعیت پاسخگویان مرکز تماس ۲۰۲۰ ، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا پاسخگویی به تمامی مسایل مشتریان در اسرع وقت به صورت غیر حضوری صورت می پذیرد .
وی همچنین به اقدامات انجام شده در مخابرات منطقه تهران برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان اشاره و افزود با اجرای طرح های جدید، تحول زیادی در این حوزه اتفاق می افتد که در نهایت افزایش رضایت و کاهش شکایات مشتریان را در پی خواهد داشت.
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران