۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | 19:16
کد خبر : 41447

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه:

رسالت روابط عمومی؛ معرفی اقدامات بنیادی و امید بخش فولاد مبارکه در کشور است

هادی نباتی نژاد، در نشست مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه در حاشیه نمایشگاه ایران متافو، با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی گفت: گروه فولادمبارکه از شرکتهایی تشکیل شده که همه در انجام فعالیت های سیستمی و فرآیندی خود سرآمده بوده و هستند و آنچه که در شرایط فعلی بیش‌از پیش می بایست مورد توجه روابط عمومی های گروه قرارگیرد، همکاری و همگرایی بهتر و بیشتر با شرکت فولادمبارکه در راستای انعکاس دستاوردهای گروه به ذی نفعان میباشد.

به گزارش برداشت روز، نباتی نژاد رویکرد روابط عمومی فولادمبارکه را هماهنگی و انسجام بیشتر دانست و افزود: توجه و اهمیت روابط عمومی های گروه فولادمبارکه در حوزه رسانه و ارتباطات موجب می‌گردد در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی خدمات گروه به مخاطبان و جامعه منتقل گردد.

وی افزود: در شرکت فولادمبارکه امکان استفاده از پتانسیلها و توانمندی های متعدد در جهت همراهی و همسویی فعالیت‌های مشترک وجود دارد و تجمیع خدمات میتواند در نهایت برای گروه فولادمبارکه مفید فایده واقع گردد.اگرچه ممکن است روابط عمومی های گروه از نظر منابع محدودیت هایی داشته باشند اما با کمک همدیگر می توان از محدودیت ها عبور کرد و با تجمیع منافع مشترک ، شاهد خروجی های بهتر و بیشتری باشیم.

نباتی نژاد با اشاره به سیاست کلان فولادمبارکه در معرفی پروژه های هلدینگ افزود: مدیریت ارشد شرکت در حوزه‌های متعدد به ویژه توسعه، برنامه های استراتژیک تعریف نموده که روابط عمومی های گروه در انتقال نتایج اقدام های صورت گرفته نقش به سزایی دارند. در این بین به کمک ارتباطات و رسانه ها میتوان جامعه پیرامون هریک از شرکتها را به خوبی مطلع ساخت.

وی حضور در روابط عمومی فولادمبارکه را نقطه قوت ذکر کرد و گفت: هم‌افزایی کارهای مشترک با برگزاری نشست های تخصصی و دوره های آموزشی مشترک امکان پذیر است و این همکاری در پدید آمدن کارهای ماندگار در تمامی سطوح روابط عمومی گروه فولادمبارکه نقش به سزایی دارد.

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه خاطرنشان کرد: پیشنهاد میشود تمام برنامه ریزی ها بر اساس مقتضیات واحدها باشد و ساختار حمایتی فولادمبارکه نیز بر اساس ماموریت و نقش کارکردی آنها تبیین گردد. در تمامی شرکت‌های گروه، اقدام های بنیادی و امید بخشی صورت گرفته که انتشار آنها در سطح جامعه بر عهده روابط عمومی می باشد. همکاری در انتشار اخبار گروه و اقدام های مناسب و به جا و حساس بودن بر اساس حوزه های مختلف از دیگر مواردی است که می بایست از سوی مدیران روابط عمومی گروه مورد توجه بیشتر قرارگیرد.

وی با اشاره به استفاده به موقع از فرصت ها گفت: برند و نشان فولادمبارکه از جایگاه ویژه ای برخوردار است، از همین رو تولید و انتشار محتوا در روابط عمومی ها بر اساس نگاه مدیریت کلان سازمان تعریف میشود و قالبهای برنامه سازی، جایگاه متمایزی دارد ، اگرچه ظرفیت شناخت و پرداختن به مطالب متفاوت ولی هدف اصلی همگرایی و همدلی در گروه است.

نباتی نژاد در پایان اقدام های متعدد و متنوع شرکت های گروه در حوزه مسئولیت های اجتماعی را تاثیر گذار دانست و گفت: انجام مسئولیت های اجتماعی در هریک از شرکتها و در مناطق جغرافیایی کشور، نشان از بلوغ کاری گروه فولادمبارکه دارد.

 

روابط عمومی فولاد مبارکه

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی