۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | 12:21
کد خبر : 40985

در میان شرکت‌های ارايه‌کننده خدمات در کل کشور

ایساکو یک بار دیگر اول شد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بیست و سومین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI100) رتبه اول شاخص فروش را به دست آورد.

به گزارش برداشت روز به نقل از ایکوپرس- ایساکو که در سال‌های اخیر، همواره در میان یک‌صد شرکت برتر کشور حایز رتبه شده بود، امسال با صدرنشینی در گروه خدمات بازرگانی به رتبه اول فروش این حوزه دست یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، ایساکو در حالی به این جایگاه دست یافت که امسال، علاوه بر مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، شیوع ویروس کرونا نیز بر دشواری‌های تامین و توزیع قطعات یدکی و حوزه بازرگانی و فروش افزوده بود و این مهم با تلاش مضاعف مدیران و کارکنان، برنامه‌ریزی مدون و هدفمند و برگزاری کارگروه‌های مختلف در حوزه خدمات پس از فروش با هدف حفظ و ارتقای رضایت مشتریان میسر شد.

همچنین این مجموعه که یازده سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو در کشور را کسب کرده، در پاییز امسال و بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در شاخص رضایت مشتریان با ۱۷ امتیاز ارتقا نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد بی‌سابقه‌ای را نیز در این حوزه تجربه کرد و به بالاترین امتیاز کسب‌شده در تاریخ ایساکو دست یافت.

رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی از سال ۷۷ از سوی سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود که طی آن، شرکت‌های برتر ایران بر اساس ۳۳ شاخص، ارزیابی و معرفی می‌شوند.

گفتنی است، در همایش مذکور که با حضور مقامات کشوری، مدیران سازمان مدیریت صنعتی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، سازمان مدیریت صنعتی، ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی را بر اساس ۳۳ شاخص ارزیابی و معرفی کرد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی