به گزارش برداشت روز، بهبود و ارتقاء روند های پیگیری و پاسخگویی در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت (۱۵۵۴) رضایت ۹۰ درصدی مشتریان از خدمات این مرکز را به دنبال داشته است.
از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر۴۲۰ هزار نفر از هموطنان و مشتریان بانک تجارت به صورت تلفنی، پیامک یا ایمیل با مرکز ارتباط مشتریان این بانک ارتباط گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کرده اند.
با نظر سنجی انجام شده از مخاطبان تماس گیرنده با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت در مقطع زمانی سه ماهه سوم سال جاری بیش از ۹۰ درصد آنان از نحوه پاسخگویی و پیگیری مشکلات مشتری در فرآیند دریافت خدمات بانکی توسط کارشناسان این مرکز اعلام رضایت کرده اند.
مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانالهای ارتباطی بانک و مشتری راه اندازی شده است. ۱۵۵۴ نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می شود.
مشتریان بانک تجارت در تماس با این مرکز می توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینه های خدمات بانکی دریافت کرده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری کنند. ۳۰ نفر کارشناس بانکی در مرکز ارتباط مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از فن آوری های رایانه ای، تلفن و نمابر به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند./ بانک تجارت