03:28 - 21 اردیبهشت 1404

آخرین اخبار
مدیرعامل ساتا عنوان کرد
نمایندگان با جلب اعتماد مشتریان عمده و خرد موجب نمانام‌سازی شرکت بیمه کوثر می‌شود.

به گزارش برداشت روز، فرشاد نجفی‌پور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، خاطرنشان‌کرد: من باور دارم که کوثر یک برند است و به ما این فرصت را می‌دهد که یک برند ایجاد کنیم.

نجفی‌پور تکراری نبودن نمانام را عامل پایداری آن دانست و گفت: با ایجاد این مزیت رقابتی، فروش افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه با اعتمادسازی، تبلیغ انجام می‌شود، خاطرنشان‌کرد: با اعتماد میان مشتریان، آن‌ها به نوعی بازاریاب ما می‌شوند.

مدیرعامل ساتا با تاکید بر بهره‌مندی از روش‌های متفاوت در اعتمادسازی، یاداورشد: همکاران شرکت بیمه کوثر با برقراری ارتباط با مشتریان ناراضی و کسب حلالیت از آن‌ها بسترهای اعتمادسازی در ذی‌نفعان را فراهم کردند./ بیمه کوثر

bardashtrooz.ir/news/39483

اخبار جدید