۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | 20:08
کد خبر : 39244

بازدید مدیرعامل از شعبه اهواز و دیدار و گفتگو با همکاران و شبکه فروش

مدیرعامل بیمه میهن که به همراه مدیران ارشد صنعت بیمه کشور به استان خوزستان سفر کرده است؛ امروز از شعبه این شرکت در اهواز بازدید و با کارکنان و شبکه فروش دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، دکتر مصطفوی در سفر به خوزستان که سعید صمدی فر مدیر امور شعب، شبکه فروش و بازایابی ایشان را همراهی می کند، از شعبه این شرکت در اهواز بازدید و با کارکنان، نمایندگان و کارگزاران دیدار و گفتگو کرد. او از نزدیک در جریان فرایند فعالیت های آنها قرار گرفت و در مورد عملکرد و مسائل جاری با ایشان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
دکتر مصطفوی با قدردانی از تلاشها و زحمات کارکنان و شبکه فروش، اهداف راهبردی و برنامه های بیمه میهن را تشریح و بر لزوم توجه به راهبردها و رعایت اصول بیمه گری در روند فعالیت ها و سرعت بخشی به امور، تعامل و همکاری با بیمه گذاران و فعالان اقتصادی به منظور ارائه خدمات مطلوب و پوشش های بیمه ای تاکید کرد.
مدیر عامل بیمه میهن موفقیت شرکت را مرهون تلاش و زحمات کارکنان و شبکه فروش دانست و بر لزوم تقویت و گسترش شبکه فروش با بکارگیری نیروهای توانمند و کاردان تاکید کرد.
دکتر مصطفوی نقش نمایندگان را در خط مقدم فروش و ارتباط و تعامل با احاد مردم و ارگانها مهم و تعیین کننده دانست و بر لزوم تعامل سازنده و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب رضایت آنان و رعایت اصول بیمه گری در روند فعالیت ها تاکید کرد.
دکتر مصطفوی همچنین لزوم تقویت علمی و دانش اندوزی نمایندگان را برای تعامل حرفه ای تر با مردم و ارائه خدمات کیفی به بیمه گذاران مورد تاکید قرار داد.
دکتر مصطفوی نقش کارگزاران را نیز در توسعه صنعت بیمه ارزشمند توصیف کرد و گفت کارگزاران از عوامل پرتلاش صنعت بیمه هستند و حجم عمده تولید حق بیمه توسط شبکه فروش و کارگزاران حقیقی و حقوقی صورت می‌گیرد.
مدیرعامل بیمه میهن تعامل کارگزار و بیمه گر را ضامن توسعه شرکت بیمه دانست و گفت توسعه شرکت‌های بیمه با مشارکت و تعامل‌سازنده با کارگزاران و افزایش رضایت‌ مندی بیمه‌گذاران محقق می شود.
در ابتدای این مراسم، خانم کیانی سرپرست شعبه اهواز ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، مسائل مرتبط با شعبه متبوع را مطرح و با اشاره به ظرفیت منطقه، خواستار تقویت شعبه و اتخاذ سازوکارهای مناسب ‌برای تسهیل عملیات بیمه گری در روند ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران شد.
در این جلسه، نمایندگان و کارگزاران بیمه نیز مسائل مرتبط با حوزه کاری خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند و خواستار رسیدگی به این مسائل به منظور تسهیل امور و ارائه خدمات کیفی به بیمه گذاران شدند.‌

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی