به گزارش برداشت روز، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در نامه ای خطاب به داود شکری ، مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه “ما” اعلام کرد: همراهی در رویدادهای فرهنگی از نشانه های رویش بلوغ سازمانی و درک اهمیت حرکت جمعی و پرهیز از رفتارهای جزیره ای و کم اثر است.
وی به نقش ارزشمند بیمه “ما” در اجرای حرفه ای برنامه ملی «زنگ بیمه» اشاره کرد و تشریک مساعی در تمامی پروژههای فرهنگ سازانه صنعت بیمه را مایه مباهات و امتنان دانست .
در ادامه پیام آمده است: تلاش سازنده و تعصب کم نظیرتان را در راستای نهادینه سازی فرهنگ بیمه در بین افکار عمومی پاس میدارم و توفیق شما را خواستارم.
همچنین مصطفی زندی در پیامی به صورت جداگانه از پرسنل روابط عمومی و تبلیغات بیمه “ما” بابت تلاش های صورت گرفته در راستای نواخته شدن غرور آمیز زنگ بیمه در سراسر کشور؛ با وجود تمام محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس کرونا قدردانی کرد.
گفتنی است بیمه “ما” به رغم گسترش ویروس کویید۱۹ در کشور، امسال نیز مانند سال گذشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی، نسبت به گسترش فرهنگ بیمه در مدارس کشور و مناطق محروم جامعه گامهای ارزندهای برداشت./ بیمه ما